Saturday 13 August 2011

JEPUN/ANIME- SECEBIS!!!!!!!!!!!!


yaeh!!!! sekarang ni anime palng aku suke adalah SECEBIS!!!!! hahaha ataupun ONE PIECE.. best gler citer ni... anime ni pasal sorang ni.. name die LUFFY.. dalam dunia ini ade 3 jenis orang yang cam penting la.. fes PIRATE.. second MARINE and third GOVERMENT.. so citer ni sal Luffy ni la.. die nak jadi RAJE LANUN.. tapi masalahnye atok die cam admiral kat dalam marine tu.. tapi family die memang cam hancos sikit.. bapak die Criminal paling Goverment nk.. so penyedap citer ni adalah dalam dunie ni ade DEVIL FRUIT.. so ape fungsi devil fruit ni?? buah ni bile kite makan kite akan dapat power yang macam2 jenis la... tu yang best tu.. cter ni pon lawak,,, sebab watak hero die cam bangang sikit.. haha tapi sape yang makan buah tu tak dapat da nak berenang seumur idop diorg.. itu cam CURSE la.. mainly citer ni die punyer setting of place kt laut.. ni dunie explorer laut.. keje diorg berlayar je... so memang tak rugi kalau tengok.. aku akan bagi komen lagi untok anime ni sebab ade banyak episode yang aku suke.. so in the near future aku akan komen lagi episode mane yang aku suke.. ADIOS!!!


RATING: 10/10

No comments:

Post a Comment